掃呢頁CODE去手機

2019年8月1日 星期四

劉佩玥:只要肯做3樣嘢 劉佩玥教你分辨一世朋友 __,劉佩玥,

好簡單嘅3招!藝人劉佩玥(Moon)近日唔使開劇,當然要抽空相約一班好友相敍。Moon喺網上分享相片,指同呢班朋友已經相識10幾年,大家之間一直互相扶 ...


好簡單嘅3招!


藝人劉佩玥(Moon)近日唔使開劇,當然要抽空相約一班好友相敍。Moon喺網上分享相片,指同呢班朋友已經相識10幾年,大家之間一直互相扶持,共同度過無數經歷,即使世界點變都好,大家之間嘅感情依然不變,一切在心中:「當世界在變 ,人心在變,十多年了 我們卻依舊,毒舌上關懷 ,嘴賤下愛護,嘻,感恩妳們一直愛我懂我,我的獨角獸,我的微笑之道 。」見Moon攬住班朋友實一實,笑得好開心,就知道呢班朋友對佢幾咁重要,所以話真心朋友要好好珍惜呀!

Moon仲教大家點樣分辨真正朋友,只要肯為你做三樣嘢,咁呢個就係你一世嘅好朋友:「找到肯為你親手整甜品的人,找到為你留一口甜品的人,找到不逼你喝酒又可以自己喝得很高興的人,那麼你找到了一輩子的朋友了。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!