掃呢頁CODE去手機

2019年8月8日 星期四

朱晨麗:朱晨麗大方同遊泰國 賀何廣沛31歲生日 __,何廣沛,朱晨麗,

話就話一大班朋友一齊去…藝人朱晨麗(朱朱)與何廣沛這對緋聞情侶,因合作無綫劇《大醬園》令戀情傳得更盛,早前更被發現齊齊出埠去泰國旅行,為八月生日的何廣 ...


話就話一大班朋友一齊去…


藝人朱晨麗(朱朱)與何廣沛這對緋聞情侶,因合作無綫劇《大醬園》令戀情傳得更盛,早前更被發現齊齊出埠去泰國旅行,為八月生日的何廣沛慶祝。對此,何廣沛承認與朱朱出埠玩,但非二人世界,他表示:「其實今次旅行係一大班朋友一齊去,加埋都有十幾人。」

而朱朱則指自己很久沒放假,所以一有假就想出埠休息,不過她承認今次去玩是慶祝男方生日,她謂:「真係好耐無放假,所以邊度都要去,順便同八月生日嘅朋友慶祝。」至於問到是否想公開戀情?朱朱則謂:「梗係唔係」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!