掃呢頁CODE去手機

2019年8月25日 星期日

容祖兒:超時罰款過百萬 容祖兒尾場騷唱足4粒鐘 __,容祖兒,

祖兒真係好錫粉絲。天后容祖兒(Joey)在紅館共舉行19場的《PRETTYCRAZYJOEYYUNGCONCERTTOUR》來到尾場,吸引不少圈中人包 ...


祖兒真係好錫粉絲。


天后容祖兒(Joey)在紅館共舉行19場的《PRETTY CRAZY JOEY YUNG CONCERT TOUR》來到尾場,吸引不少圈中人包括欣宜、周汶錡、狄波拉、蘇永康夫婦、溫碧霞、黃偉文、及林超賢來捧場,現場觀眾氣氛High爆,祖兒更高呼:「你哋嗌幾多,我就唱幾大力,今晚早啲開騷,晏啲收工,橫掂聽日唔使開工。」果然講到做到,8時35分開騷,祖兒又唱又跳4小時,唱到凌晨12時35分才結束,連之前18場的超時罰錢 ,保守估計超過百萬。

祖兒Encore演唱《美麗在望》,表示歌迷和她走過20年,感覺好似尋日發生一樣,因紅館大鐘已經凌晨12時,她笑住叫大家可以走先,台下歌迷高呼不走,她笑言:「咁我就放心繼續唱,依家係消夜菜單,畀我唱埋今晚,喺17年、19年開騷,我應承大家我3年之內再開騷。」說罷全場觀眾興奮狂叫,而祖兒為尾場觀眾送上特別Ending,邀請整個演出團隊上台演唱最後一首歌《我的驕傲》。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!