網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月21日 星期三

蕊蕊:5位數做老闆 暴肥蕊蕊封胸學做生意 __,陳蕊蕊,

唔使驚,蕊蕊減肥成功後會解放喇。藝人蕊蕊近幾年愛上做生意,今日現身旺角為自己的格仔寄賣位宣傳,早前她投資開設美人魚學校,而格仔店售賣的貨品包括有飾物、 ...


唔使驚,蕊蕊減肥成功後會解放喇。


藝人蕊蕊近幾年愛上做生意,今日現身旺角為自己的格仔寄賣位宣傳,早前她投資開設美人魚學校,而格仔店售賣的貨品包括有飾物、袋及化妝品等,亦是以美人魚及海洋為主題,投資約五位數字,問五位數佔她的身家幾多?她笑說:「差唔多成副身家啦,因為我一有收入就攞嚟投資,已經冇乜儲蓄,投資美人魚學校、美人魚比賽及慈善晚宴,前期自己畀咗一大舊錢出嚟,已無乜積蓄,今次希望將自己覺得好用嘅嘢同大家分享,幫補吓家計。(賺唔賺到錢?)啱啱開始都好緊張,上兩三星期先入貨,未知有冇人買,而學校方面暫時都維到本。」

她透露有意再搞食肆開餐廳,早前專登去學沖咖啡,又想與朋友合資開設花店形式的餐廳,計劃多多。現場她穿得密實,自爆因為壓力大,致肥了八至十磅,說若是拍戲的話還好,不會肥,現在做生意,壓力愈大,愈吃得多,已不敢着比堅尼,連牛仔褲也穿不上,但自信若瘦番便會派福利。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!