網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月27日 星期二

汪明荃:聽日72歲生日!汪明荃「點燈」賞賜男藝人 __,汪明荃,

生日快樂!藝人汪明荃(阿姐)現身電視城為其主持的綜藝節目《娛樂大家》錄影,因明日(28日)是她的72歲生日,眾藝人於影完大合照後為她送上Surpris ...


生日快樂!


藝人汪明荃(阿姐)現身電視城為其主持的綜藝節目《娛樂大家》錄影,因明日(28日)是她的72歲生日,眾藝人於影完大合照後為她送上Surprise,推出巨型大蛋糕,陳家樂、森美、黎諾懿、張穎康、陸浩明、丁子朗等,齊齊嘟嘴扮錫壽星,只得蘇永康堅獻吻,氹得阿姐眉開眼笑!阿姐更即刻「點燈」賜Cream予每位男藝人,場面爆笑!

講到明日牛一,阿姐指除了契女請食飯外,都沒有特別慶祝活動:「日日都忙排粵劇,但都食咗幾個生日蛋糕。(老公羅家英有送禮物?)冇,家英哥唔會特別為生日而買禮物,平時有咩需要都會買,都老夫老妻唔會Surprise。」問到可有睇家英哥主持的ViuTV節目《臺灣文西Only You》?她表示:「尋晚睇咗少少,佢自己話要睇。(有睇到佢之前打美女Patpat?)我唔知喎!劇情需要咋?你問佢(要備案?)唔使,冇咩需要,咁大年紀同後生女一齊拍嘢都係搞笑啫,呢個節目係佢啱啱做完手術休息咗好少時間就去拍,都有叫佢唔好去,但佢話應承咗要拍,有時接Job就係咁,係辛苦啲,但佢好開心啦,依家啲合作全部都係後生靚女。佢依家都好忙,如果抽到時間都想佢陪我排戲。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!