掃呢頁CODE去手機

2019年8月29日 星期四

【汪阿姐踏入72歲】汪明荃生日食長壽麵 繼續走在潮流尖頂 __,汪明荃,汪阿姐,

【汪阿姐踏入72歲】汪明荃生日食長壽麵繼續走在潮流尖頂19小時前越老越潮,潮流觸覺絕對唔輸俾其他後生仔女,更自創汪阿tag嘅汪阿姐,今日踏72歲。同老 ...


  • 【汪阿姐踏入72歲】汪明荃生日食長壽麵 繼續走在潮流尖頂
  • 19小時前




越老越潮,潮流觸覺絕對唔輸俾其他後生仔女,更自創汪阿tag嘅汪阿姐,今日踏72歲。同老公羅家英曾經健康嚮紅警,一起互相扶持走過,面對人生又賺多一年,汪阿姐踏入生日,第一件事係食長壽麵加隻雞蛋。

喺娛圈得人愛戴嘅佢,一早就收到好多圈中人祝賀,有同樣八月生日嘅Sammi、盧淑儀、黃偉文、仲有早前上過佢節目《娛樂大家》嘅賭王三房女兒何超蓮。

壹仔都祝汪阿姐生日快樂,最緊要身體健康。


鍾意就快D Share啦!