掃呢頁CODE去手機

2019年8月22日 星期四

的士冇生意落井下石?乘客殺價75折 __,

有乘客要求以75折call的士,更嘲笑的士司機「你哋都冇生意啦」惹來公憤。(互聯網)近日各區不時因為示威活動而出現突發性封路,職業司機都盼早日捱過寒冬 ...


有乘客要求以75折call的士,更嘲笑的士司機「你哋都冇生意啦」惹來公憤。(互聯網)


近日各區不時因為示威活動而出現突發性封路,職業司機都盼早日捱過寒冬,惟有人卻在此時落井下石。昨日(21日)有乘客使用的士App電召的士時,竟標明「的士冇生意」,要求司機將車資下調至75折。事件引起不少的士業人士不滿,群起圍攻,「見到句咁嘅嘢都火起,好侮辱」。

網民 IP WA 上載一張照片到 Facebook 群組「的士司機資訊網 Taxi」,照片是call車App乘客訂單,從油麻地柯士甸道出發至屯門。惟該乘客竟於備註欄寫下「你哋都冇生意啦,75折司機」。

雖然有的士App會以提供折扣「吸客」,但有業界人士看到貼文後,直言該乘客無品,竟在此時間落井下石。「冇生意都唔做你生意!」、「欺人太甚」,部分人則認為乘客無事生非,勸喻各人保持冷靜,「好明顯係玩嘢,師兄唔好畀人玩,正常人唔會咁講嘢」、「肯定行家玩嘢,擺明寸啲折頭黨,無聊!」

網民有話說:

Stan Wong:冇生意都唔好做佢生意!

Ka Wai Chan:照接,一路都話嚟緊

Ivan Why:冇生意返屋企瞓都好過接佢單

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb: 

http://on.fb.me/1L3m1ro  




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!