掃呢頁CODE去手機

2019年8月6日 星期二

容祖兒:天后大贈送!祖兒:8月12號請大家再嚟紅館 __,容祖兒,

乜嘢叫做天后,有版你睇囉!《PRETTYCRAZYJOEYYUNGCONCERTTOUR》去到尾聲,換上一身鮮紅色晚裝裙的容祖兒,再上台獻唱《最後的茱 ...


乜嘢叫做天后,有版你睇囉!


《PRETTY CRAZY JOEY YUNG CONCERT TOUR》去到尾聲,換上一身鮮紅色晚裝裙的容祖兒,再上台獻唱《最後的茱麗葉》,因演唱會遲開騷,祖兒惟有忍痛Cut歌,不過她特別點唱《華麗邂逅》,以悼念已故好友盧凱彤:「呢首歌想送畀遠方嘅朋友,上年嘅今日佢離開咗我哋,希望大家鍾意我揀嘅呢首歌。」

天后唔放假請大家睇多場

唱完之後,她坦言本身想落台換衫,有一番說話擔人再上台先講會有Fans要趕車離場,所以就說:「今晚真係好抱歉!之前因為打風,加上個台嘅複雜程度,遠超之前嘅演唱會,第一晚就出現咗啲唔想見到啲事,好多謝大家陪我做Full Dress Rehearsal,我好感激、珍惜,大家咁有義氣,我啱啱喺台下決定下星期一,8月12號我本來係放假,今晚在場嘅朋友,我想邀請大家再嚟紅館,睇一個我為你哋精心準備嘅Pretty Crazy演唱會好唔好呀?」全場尖叫聲、掌聲四周,聲音震懾整個紅館,極為震撼!祖兒接話:「大家記住唔好掉咗張飛,否則入唔到場,睇過覺得夠,就畀飛姨媽睇,咁大家喺呢度,不見不散!」講完就唱全晚最後一首歌《心淡》,為首場演唱會作結,凌晨12時05分正式完騷。

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!