網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月30日 星期五

超盈誕8磅囡囡 四太有孫萬事足 __,四太,梁安琪,超盈,

超盈6月挺着巨肚為好友嚴紀雯做姊妹,當時曾表示預產期是9月,不過昨日已傳來好消息,正式榮升媽媽。資料圖片
超盈6月挺着巨肚為好友嚴紀雯做姊妹,當時曾表示預產期是9月,不過昨日已傳來好消息,正式榮升媽媽。資料圖片賭王四房大女何超盈,年初宣佈去年已與哈佛高材生 ...


賭王四房大女何超盈,年初宣佈去年已與哈佛高材生辛奇隆訂婚,並已陀有B女「荷包蛋」,她曾透露9月是預產期,但由於BB太長肉,不排除會提早開刀。《蘋果》前日收到消息,超盈已在醫院順利開刀誕8磅重BB,弟弟猷君還大爆全家人在產房都有感動流淚,四太則表示感覺自己老了,並透露賭王已見過孫女。

相關新聞:【超豪排場】大禮嫁妝以億計

現年28歲的何超盈去年9月與比她小七年的男友辛奇隆(Thomas)訂婚,年初公告喜訊,並宣佈已有BB,由於今年是盲年,超盈計劃明年夏天才在葡萄牙舉行古堡主題婚禮。超盈陀B後,全力停工養胎,她於6月時為好友嚴紀雯婚禮做姊妹,當時已陀B七個月,她接受訪問時透露9月預產期,但由於BB太長肉,不排除會提早開刀。超盈前日就傳來好消息,在養和醫院開刀誕下8磅重B女,據知由於超盈陀B增磅,BB營養已相當足夠,等預產期自然分娩會對母女有風險,故聽取醫生建議下,BB提早兩周出世。



超盈誕下B女,四太昨日透露賭王何鴻燊已經見過孫女。資料圖片 超盈誕下B女,四太昨日透露賭王何鴻燊已經見過孫女。資料圖片
超盈與未婚夫Thoms在6月舉行過大禮儀式,貴氣十足。資料圖片

超盈與未婚夫Thoms在6月舉行過大禮儀式,貴氣十足。資料圖片
過大禮時,男家送上大量金器及山珍海味,極具排場。資料圖片

過大禮時,男家送上大量金器及山珍海味,極具排場。資料圖片

猷君感動到喊

《蘋果》向超盈查詢,對方以短訊回覆道:「謝謝。」升級為大舅父的猷亨就開心回覆:「好開心,一直好期待呢日發生,終於來臨。」細舅父何猷君則道:「好神奇,做細舅,一定當自己個女去錫,當自己個女去教,當自己個女去愛。」他還大爆:「家姐生完,我哋都攬一攬我哋自己媽咪,要多謝佢,大家喺產房都好感動,都有喊。」

四太梁安琪昨午2時半離開醫院,雖然一臉疲態,但仍難掩喜悅的心情,四太指自己前晚已見過孫女:「感覺到超盈係大個咗,當荷包蛋出世,我覺得以後唔使再接受記者訪問,因為已經做唔到咁多嘢,要湊孫,忙到變咗一pat嘢,唔夠時間。」她笑稱自己眼腫腫的原因是睡眠不足,問到何生是否已見了孫女?她笑說:「你諗一諗呀,何生應該見咗,多謝大家。」

相關新聞:【兒孫滿堂】何鴻燊有10個孫



四太見到超盈生B非常感觸,還笑說自己已經「老咗」。

四太見到超盈生B非常感觸,還笑說自己已經「老咗」。
陳柏熹透露向契女荷包蛋送上鑽石。

陳柏熹透露向契女荷包蛋送上鑽石。
三太探望賭王後離開醫院,表示知道超盈生B。

三太探望賭王後離開醫院,表示知道超盈生B。

四太:我老咗

問到何生有否幫手餵奶?四太說:「超盈會搞掂,所以佢真係大個咗,我自己就老咗。」她又指生小朋友不是簡單事:「大家都經歷過,希望荷包蛋快高長大,最緊要係健健康康,由有咗到出世前一刻,超盈都好擔心,我知道佢好感動,不過我唔入得產房。」至於準備了甚麼禮物送給孫女?四太說:「呢個遲啲先喇,我𠵱家要出去開會,今晚唔嚟,但係我其實成日都喺呢度,要照顧何生,樓上樓下,何生更加緊要。」

另外,三太昨日也有現身醫院,離開前被問到知否超盈生了BB,她表示知道後便匆匆上車離開。超盈好友陳柏熹也有探BB,他說:「我睇咗BB女啲相,似媽咪,我哋傾過偈,超盈仲有啲暈暈哋,Auntie最開心。」禮物方面,身為契爺的陳柏熹說:「送咗粒鑽石畀佢,等佢將來大個女再決定點樣用,之前超盈叫我幫佢囡囡設計手袋,我仲設計咗啲月餅盒畀佢用嚟送禮,將來睇番都識得笑。」

採訪:羅慧敏

攝影:林賓尼




鍾意就快D Share啦!