掃呢頁CODE去手機

2019年8月7日 星期三

馮盈盈:馮盈盈不停口8粒鐘 男友受惠勁開心 __,馮盈盈,

馮盈盈為動畫電影配音,一配就配8粒鐘,返到屋企都唔想講嘢。藝人馮盈盈早前為動畫電影作處女聲演,盈盈在戲中要寸爆吳業坤,她笑言只要想起對方便能把角色演繹 ...


馮盈盈為動畫電影配音,一配就配8粒鐘,返到屋企都唔想講嘢。


藝人馮盈盈早前為動畫電影作處女聲演,盈盈在戲中要寸爆吳業坤,她笑言只要想起對方便能把角色演繹得活靈活現,連朋友也想兜巴星她。不過,由於配音時間長,向來愛吵鬧的她回家後也不想說話,令男友耳根清淨不少,兩人關係更和諧。

懶音都改善埋

周柏豪、吳業坤、馮盈盈與泰臣最近為動畫電影《憤怒鳥大電影2》獻聲,首次配音的盈盈稱配音不單令她改善了懶音問題,男友亦有受惠:「我一日要配八個鐘,又要配幾日,返到屋企已經唔想再講嘢,男友好開心發現屋企靜咗好多,氣氛都和諧咗,因為我連鬧交都冇力。」問到配音的最大難度?她笑言:「喺套戲人面我經常要寸吳業坤,但我本身係一個心地善良又溫柔嘅女生,真係好難做,好在諗起吳業坤個樣就得咗,朋友話聽到我把聲好想兜巴星我。不過有場戲我要好深情咁去安慰佢,我要諗番男友個樣先做到。」

柏豪泰臣忍笑配音

吳業坤雖然已有配音經驗,但因角色跟本身性格有反差,所以聲演起來並不容易:「戲中我係一隻好神氣嘅雀,但我平時比較內斂,要花少少時間去熱身。」而柏豪與泰臣已是第二度為同一個角色配音,可謂駕輕就熟,但兩人不約而同認為今次劇情比前作更瘋狂,由於要忍笑,令配音難度更高。

至於甚麼事最易令他們「憤怒了」,柏豪坦言﹕「揸車時,見到啲人無理cut線、唔讓路,我唔會騷擾到人,但會喺車入面自爆,之後睇番行車紀錄儀段片,聽到自己鬧人都覺得幾過分。」吳業坤也跟柏豪情況類似,但他笑謂:「我會爆人,唔係自爆。」盈盈就指若他人太慢,會令她感到不耐煩,而泰臣則是跟朋友食飯時,每個人也沒有意見會令他很火大。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!