掃呢頁CODE去手機

2019年8月23日 星期五

蔡瀚億BabyJohn:【閨蜜睡房】蔡瀚億做過最大膽嘅事係乜? __,Angelababy,Baby,BabyJohn,BadyJohn,蔡瀚億,

BabyJohn做得最大膽嘅事都係走堂。2013年正式出道的演員蔡瀚億(BabyJohn)最近自組公司,他坦言是人生中最大膽的其中一個決定。BabyJ ...


BabyJohn做得最大膽嘅事都係走堂。


2013年正式出道的演員蔡瀚億(BabyJohn)最近自組公司,他坦言是人生中最大膽的其中一個決定。BabyJohn最近為東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房之Brother來了》擔任嘉賓,每逢星期五、六、日更新一集,跟主持人李文珊(Sherman)分享拍戲的樂趣。他說:「最大膽應該喺中學時期,夠膽得罪老師同埋走堂,喺嗰個年代叫做好大膽,入行後愈嚟愈細膽,大膽嘅嘢喺電影入面已經做晒。」最近他就在一部新片中,飾演一個變態老師的角色,想知道有幾變態?就要留意《閨蜜睡房》喇!

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!