掃呢頁CODE去手機

2019年8月1日 星期四

楊思琦:單親楊思琦苦媽「操」女 跑數交過萬學費 __,楊思琦,

楊思琦嘅母愛真滲晒出嚟!作為單親媽咪,楊思琦獨力照顧女兒Krystal(楊卓穎)仆心仆命,寧願慳自己也不會慳囡囡,希望將最好的給女兒。Krystal性 ...


楊思琦嘅母愛真滲晒出嚟!


作為單親媽咪,楊思琦獨力照顧女兒Krystal(楊卓穎)仆心仆命,寧願慳自己也不會慳囡囡,希望將最好的給女兒。Krystal性格活潑好動,思琦認為國際學校較適合女兒,即使學費貴Double亦在所不計!除了返學,她又特別安排女兒課餘參加多項興趣班,讓她盡情「放電」,包括學中文、小提琴、唱歌、體操及Hip Hop,五項活動每月便花費逾萬元!

陪上堂親子樂

早前,思琦帶着女兒現身大埔,穿黑白裙的Krystal頭上綁了蝴蝶結,打扮十分可愛,拖着媽咪的手邊行邊跳跳紮。兩母女走進SDM大埔分校,Krystal原來在上址學體操及Hip Hop,而且一日連上兩堂,認真精力充沛。

Krystal進入校舍後,先換上紫黑色運動裝學體操,教練指導她拉筋、做拱橋及大字馬,一一輕易做到。期間見她伏在軟墊、手腳拗後,教練將她整個人「吊」在半空,身體極為柔軟;玩平衡木時,她又能夠一下子做出側手翻,而思琦大部分時間在旁觀看及用手機影相,間中則協助女兒挺背彎腰,實行親子同樂。玩完一個鐘,Krystal緊接學跳Hip Hop,換上白Tee後便拉着童星好友胡梓盈一同學舞,兩人全程表現得很開心,兼且表情多多。

無意做怪獸家長

記者事後聯絡思琦,她表示讓女兒參與多項興趣班,只想消耗其無限精力,無意做怪獸家長:「佢冇時停郁嚟郁去,上興趣班可以消耗吓精力,同埋想佢做運動同食多啲嘢!佢依家好瘦,體重屬正常偏輕,加上讀國際學校,放學後有多啲時間學嘢,而囡囡又有興趣。(Krystal遺傳你嘅演藝細胞?)佢好多表情、好活潑,對唱歌跳舞都有興趣,所以畀佢學Hip Hop,節拍感都強。」當問到女兒課餘開支逾萬元,思琦承認要努力搵錢:「係啊!依家會接內地活動同商演多啲,兩邊走。」

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!