掃呢頁CODE去手機

2019年8月22日 星期四

龔嘉欣:姚子羚送禮證姊妹情不變 龔嘉欣識做即戴 __,姚子羚,鍾嘉欣,龔嘉欣,

Friend番咪好囉。藝人龔嘉欣早前傳出同好姊妹姚子羚反面,有傳子羚因不滿有人不停「出賣」其戀愛史,是非當人情,故決定疏遠對方,令二人多年友情破裂。雖 ...


Friend番咪好囉。


藝人龔嘉欣早前傳出同好姊妹姚子羚反面,有傳子羚因不滿有人不停「出賣」其戀愛史,是非當人情,故決定疏遠對方,令二人多年友情破裂。雖然隨後二人否認傳聞,不過唔少網民都話佢哋係互動少咗,而呢日嘉欣喺網上晒出一張騷香肩獨照,但個焦點莫過於係佢隻耳環,皆因係子羚送嘅禮物,佢仲話:「最好朋友送上最好禮物 @姚子羚elaine 」而子羚亦有留言大讚佢戴得好靚,網民仲話佢以最好朋友形容子羚,似乎想以行動打破不和傳聞,力證姊妹情不變!

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!