網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月12日 星期一

夏萍:夏萍離世 胡楓:佢係男仔頭好玩得 __,夏萍,胡楓,

對於夏萍的離世,胡楓感到傷心。資深演員夏萍因病離世,享年81歲。胡楓自1953年於粵語片年代開始與她相交超過半世紀,對於好友辭世,胡楓接受電話訪問表示 ...


對於夏萍的離世,胡楓感到傷心。


資深演員夏萍因病離世,享年81歲。胡楓自1953年於粵語片年代開始與她相交超過半世紀,對於好友辭世,胡楓接受電話訪問表示:「啱啱先知(夏萍死訊),梗係唔開心啦。知佢病咗好耐,但自從佢入老人院住後大家少咗聯絡,我都唔知去邊探佢。(印象中有乜相處點滴?)同佢拍戲好好玩,佢係男仔頭一名,講笑呀乜都得。(問候佢家人?)我同佢屋企人唔熟,但出殯點都會去鞠躬,送佢最後一程。」

另外,藝人曹永廉與前輩夏萍曾多次合作拍劇,對於對方辭世,阿廉回應:「年前我同佢啦、吳啟華等合作拍攝《純熟意外》,當時佢已經唔係好睇到劇本,不過只要讀一次對白畀佢聽,佢已經記到同做到,同佢合作好開心,係一個好好爽嘅人。」而梁健平對此表現傷心,他表示:「唔好意思,心情還未平伏,有心。」與夏萍姐合作電影《歲月神偷》飾演兩嫲孫的藝人李治廷,在社交網上留言悼念:「您永遠是我們歲月神偷裏最有愛的奶奶!我會想念偶爾飲茶偶遇您所感受到的溫暖。想念」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!