掃呢頁CODE去手機

2019年8月26日 星期一

黃曉明:清者自清!黃曉明一個動作粉碎王子病指控 __,黃曉明,

黃曉明出手喇!內地男星黃曉明近日參與綜藝節目《中餐廳》第三季,佢喺節目入面化身「霸道店長」,仲話:「聽我的!一個人說了算!」所以被網民批評佢有「中年王 ...


黃曉明出手喇!


內地男星黃曉明近日參與綜藝節目《中餐廳》第三季,佢喺節目入面化身「霸道店長」,仲話:「聽我的!一個人說了算!」所以被網民批評佢有「中年王子病」。不過曉明就唔多介意網友點睇,仲自嘲咁樣可以「擺脫油膩」添,似乎係覺得清者自清!呢日就有網友喺英國倫敦希思路機場巧遇曉明,仲影咗幾張相同大家開心Share!見到一身休閒打扮嘅曉明戴住帽、眼鏡同口罩遮面,相當低調,仲同助理一齊推行李添,完全唔似有王子病。此外,當佢被粉絲認出後,亦大方揮手打招呼,非常親民,果然係事實勝於雄辯!

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!