網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月24日 星期六

陳敏之:囝囝第一日返學冇喊 陳敏之:佢大個咗 __,陳敏之,

陳敏之囝囝第一日返學冇喊。藝人陳敏之的囝囝雷子樂剛剛入學,開學之前,敏之專登帶同囝囝去影學生證,更自己影埋一份作為留念,而囝囝第一日返學時,敏之坦言心 ...


陳敏之囝囝第一日返學冇喊。


藝人陳敏之的囝囝雷子樂剛剛入學,開學之前,敏之專登帶同囝囝去影學生證,更自己影埋一份作為留念,而囝囝第一日返學時,敏之坦言心情有點緊張,不過囝囝首天返學時不但沒有喊,更與同學仔相處融洽,敏之說:「我真係好開心,佢頭幾日返學都冇喊過,之後喊就係因為未完全適應,掛住媽咪,咁都正常嘅,我呢排就日日湊佢返學先返工,心情就係覺得佢真係大個咗,不過我都會心痛諗,佢喺課室有冇喊呢?不過見到佢冇喊,喺班房乖乖坐喺度,覺得佢真係大個咗好多,好開心。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!