掃呢頁CODE去手機

2019年8月11日 星期日

余思霆:拍拖開心幸福肥!余思霆着比堅尼被嘲有肚腩 __,余思霆,

余思霆比堅尼上陣拍節目!藝人余思霆與林穎彤(Bella)出席節目《BenSir睇樓團》宣傳,席間播出宣傳短片,當中以思霆穿上黑色比堅尼泳裝於泳池邊擺甫 ...


余思霆比堅尼上陣拍節目!


藝人余思霆與林穎彤(Bella)出席節目《Ben Sir睇樓團》宣傳,席間播出宣傳短片,當中以思霆穿上黑色比堅尼泳裝於泳池邊擺甫,盡晒誘人身材最為搶鏡。

不過思霆受訪時撒嬌指被Ben Sir揶揄肥胖,她說:「佢話睇條片覺得我有啲肥,係有少少肚腩,其實去泰國拍呢個節目前放咗一個月假,食咗好多嘢,依家拍緊劇瘦好多,所以好想補番呢個Shot!(係咪拍拖開心致幸福肥?)都開心,喺香港都已經肥。」

面對思霆於節目中泳裝上陣,Bella也不甘示弱說:「我其實都着得泳衣,喺日本時我想浸溫泉,但Ben Sir話唔想咁露肉,所以後來禁止咗!但今次有思霆喺度,我就無謂獻醜,等我下次去旅行時再影,總之要喺成為中女前騷畀大家睇。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!