網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月1日 星期四

楊洛婷:楊洛婷再「婚」 老公帶女亂入搶老婆 __,楊洛婷,

咁大鑊?前港姐楊洛婷自誕下囡囡黃子霏(Tanya)後,全靠在接受產前產後的古法紮肚,極速收身,身段堪比參選港姐時期。她今年再下一城以六位數字酬勞續約, ...


咁大鑊?


前港姐楊洛婷自誕下囡囡黃子霏(Tanya)後,全靠在接受產前產後的古法紮肚,極速收身,身段堪比參選港姐時期。她今年再下一城以六位數字酬勞續約,拍攝當日,洛婷以多個造型展現其工作、湊b日常,與小演員一同讀故事及玩遊戲,重演一幕幕溫馨場面,流露其母愛一面。

她隨後更換上一身配合老公的Rock友造型出鏡,盡顯其廿四孝老婆本色。該幕需要洛婷與男演員扮演夫妻,挽手欣賞音樂會,豈料她真老公Tim(黃天翱)突然帶同愛女Tanya現身驚喜探班,嚇得男演員馬上鬆手彈開,令全場哄堂大笑。洛婷更隨即打趣揚言:「唔使驚喎,雖然你好靚仔,但Tim知道佢永遠都係我心目中嘅No.1。」逗得Tim即時滿心歡喜,甜笑不止。

--------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!