掃呢頁CODE去手機

2019年8月9日 星期五

謝采芝掛念婆婆美食 __,

謝采芝34.5、27、38
謝采芝昨日公開穿泳衣,直言有點緊張:「我好少着比堅尼,仲要喺咁多人面前,但上到台都冇乜嘢,平常心。」問到可有節食?她說:「唔會,對身體不好,盡量食得健 ...


謝采芝昨日公開穿泳衣,直言有點緊張:「我好少着比堅尼,仲要喺咁多人面前,但上到台都冇乜嘢,平常心。」問到可有節食?她說:「唔會,對身體不好,盡量食得健康同清啲,但今日都只係飲咗水。」

《蘋果》近日發現,原來謝采芝11歲的時候,其77歲的婆婆疑因在養和醫院洗腎,但因醫療失誤而死亡,當年謝采芝的媽媽和阿姨還接受訪問,透露花掉200萬醫療費,幫媽媽完成心臟手術,最後卻因進行植入腹膜透析導管的「小手術」喪命,令一家人心情悲痛。被問及此事時,謝采芝說:「當時都好傷心,因為細個日日同婆婆傾電話,好掛住佢煮嘅嘢食。」問到最後有否向醫院追討賠償?她說:「其實我都唔係太清楚,當時我真係好細,媽咪都冇乜同我講。」

相關新聞:15位港姐泳裝 憑乜搶鏡熱門蔡嘉欣戒飯 姚羽嘉35吋巨胸佔上風




鍾意就快D Share啦!