掃呢頁CODE去手機

2019年8月29日 星期四

陳凱琳:陳凱琳出海滑水 陳瀅晒線頭攞彩 __,陳凱琳,陳瀅,

兩位索女打鬥法!藝人陳瀅相約好姊姊陳凱琳(Grace)出海滑水,原來仲係Grace第一次挑戰,陳瀅就幫佢拍片留念,仲喺網上甫出滑水片,雖然Grace係 ...


兩位索女打鬥法!


藝人陳瀅相約好姊姊陳凱琳(Grace)出海滑水,原來仲係Grace第一次挑戰,陳瀅就幫佢拍片留念,仲喺網上甫出滑水片,雖然Grace係第一次玩,不過見佢單手捉住繩,平衡得幾好,似模似樣,第一次嚟講已經非常叻!一班粉絲都紛紛畀Like,仲話Grace雖然上身密實,不過晒出嘅長腿都夠晒搶Fo!而陳瀅都不讓Grace專美,烏身晒線頭攞番個彩!

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!