掃呢頁CODE去手機

2019年8月15日 星期四

金剛:感情生變?金剛突然吐苦水:一廂情願 __,金剛,

金剛同女友Nana唔通有咩事?藝人金剛同索爆台灣女星梁云菲(Nana)打得火熱,又不時喺社交網放閃,點知佢突然喺社交網發放負能量,心事重重咁,唔通戀情 ...


金剛同女友Nana唔通有咩事?


藝人金剛同索爆台灣女星梁云菲(Nana)打得火熱,又不時喺社交網放閃,點知佢突然喺社交網發放負能量,心事重重咁,唔通戀情有危機?

原來佢喺友情方面疑發生不快事件,佢好感觸喺社交網分享對朋友嘅睇法,話回想呢幾年,覺得對朋友就要無條件支持對方,但點知原來只係一廂情願:「只是到後來的感覺好像有種熱臉貼冷屁股到感覺,這樣好像不太好捏,現在年紀慢慢大了,也看的比較多了,更懂得人情冷暖就是這樣,但也不會去怪任何人,只能說自己始終相信人性本善,但現實社會的某些人好像已經不是這樣了。或許,利益才是真正的朋友吧。」佢又續指話自己係老派,覺得義氣永遠擺第一位,又感激仲喺身邊支持佢嘅朋友同兄弟。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!