掃呢頁CODE去手機

2019年8月14日 星期三

蔡淇俊:演跨性別人士 蔡淇俊為全裸戲減磅兩個月 __,蔡淇俊,

好耐冇見蔡淇俊!藝人蔡淇俊及程芷渝到元朗一間村屋拍攝微電影,故事講述蔡淇俊飾演一位跨性別人士,程芷渝是其女友,蔡淇俊表示:「故事講我自細覺得自己係女仔 ...


好耐冇見蔡淇俊!


藝人蔡淇俊及程芷渝到元朗一間村屋拍攝微電影,故事講述蔡淇俊飾演一位跨性別人士,程芷渝是其女友,蔡淇俊表示:「故事講我自細覺得自己係女仔,大個見自己同其他人唔同,但想同一般人一樣,所以就交女朋友,但點知都係唔得,所以就想改變,去睇心理醫生,最後就唔知會唔會去到下一步啦。」程芷渝表示故事是來自朋友的真人真事:「佢依家直情身份證轉埋性別,都做埋手術,佢本身有個女朋友,但4年都冇性生活,都想自殺過好多次。」

她又預告蔡淇俊戲中會有背部全裸戲份,講他想在浴室自殘下體,電影還會有床戲、吵架戲等情節。蔡淇俊笑言為全裸戲份特地減肥個多兩個月:「食得清淡啲,唔想污染觀眾眼睛,都好大壓力。」他又透露因爲年頭在內地寓所發生意外,做了手術後好好休養,搞到變了肥仔,所以要減肥。講到意外,他指住右腳背表示:「櫃嘅玻璃突然傾斜割傷我隻腳,嗰下好快,唔痛,但斷咗兩條筋,縫咗3、40針。」

問到今次演戲可有參考姜皓文主演的《翠絲》?他表示冇睇,但笑言尺度會激過對方。程芷渝又透露對方會扮女裝,大讚他很靚:「同姚嘉妮有9成似。」蔡淇俊就笑言有些人話自己似林夏薇。講到近況,他透露現時少在香港,多在內地發展,有拍戲及商演,問到收入可是較在TVB時高很多?他笑言:「都ok。」他又謂現時未有女友,為事業拚搏。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!