掃呢頁CODE去手機

2019年8月7日 星期三

請學友做嘉賓似收花紅 __,張學友,

學友不慎踩在凹凸不平的台板上險仆倒,幸好祖兒出手相扶。
容祖兒前晚演唱會請來張學友做嘉賓,當祖兒唱《這麽近那麽遠》時,歌神突然現身,引起全場起哄。祖兒自言:「我讀中學就聽你嘅歌。」學友即指祖兒畀面:「通常啲 ...


容祖兒前晚演唱會請來張學友做嘉賓,當祖兒唱《這麽近那麽遠》時,歌神突然現身,引起全場起哄。祖兒自言:「我讀中學就聽你嘅歌。」學友即指祖兒畀面:「通常啲人都會話係小學聽我唱歌、或者父母聽我嘅歌大。」學友表示當年祖兒初入行時,楊受成已向他介紹,但一直未有合作機會:「我係一個好挑剔嘅人,唔容易讚人,但我覺得祖兒喺現今樂壇,具備晒所有條件嘅歌手,佢有熱誠、謙虛、努力,佢會挑剔自己,又勇於挑戰,佢好值得佢嘅後輩向佢學習。」祖兒聞言即開心地笑。

相關新聞:【腰斬演出】劉德華自資申請檔期補場



學友大讚祖兒具備現今樂壇所有條件的歌手。 學友大讚祖兒具備現今樂壇所有條件的歌手。

祖兒比喻在20周年演唱會請到學友做嘉賓,等於收到入行20年來最大的花紅,學友聞言鬼馬地向台下的楊受成追數:「咁你要出花紅畀我!」接下來兩人再合唱學友的金曲《真情流露》,祖兒笑言:「企學友哥哥隔籬好安心,似食咗靜心。」




鍾意就快D Share啦!