掃呢頁CODE去手機

2019年8月3日 星期六

黃智賢:黃智賢為「囝囝」取消旅行:唔放心畀人湊 __,黃智賢,

Ben講緊嘅…藝人黃智賢(Ben)與滕麗名剛剛於馬來西亞宣傳返港,去到當地美食林羅,必食的當然是榴槤貓山王,而Ben向來吃得辣,今次到到馬來西亞品嘗不 ...


Ben講緊嘅…


藝人黃智賢(Ben)與滕麗名剛剛於馬來西亞宣傳返港,去到當地美食林羅,必食的當然是榴槤貓山王,而Ben向來吃得辣,今次到到馬來西亞品嘗不少美食之餘,更買了不少調味料返來香港,打算自己炮製美食,與太太一同品嘗。Ben經常劇接劇,不過每年都會跟太太到不同地方去旅行,但今年要一反常態,他透露要為照顧「囝囝」留港:「因為我哋啱啱養多咗隻幾個月大嘅狗仔,佢好頑皮,我哋都唔放心擺低畀人哋照顧,所以暫時都唔會去住。」說到之後的工作,Ben表示九月會再開拍無綫新劇!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!