網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月14日 星期三

張振朗:身高差好遠喎!張振朗替身勁似呢位演員 __,張振朗,

張振朗感激替身默默付出。藝人張振朗喺近日無綫劇集《包青天再起風雲》飾演「展昭」,受到觀眾注目!作為展昭嘅佢,當然有唔少動作場口,仲表示由朝早打到夜晚, ...


張振朗感激替身默默付出。


藝人張振朗喺近日無綫劇集《包青天再起風雲》飾演「展昭」,受到觀眾注目!作為展昭嘅佢,當然有唔少動作場口,仲表示由朝早打到夜晚,真係一啲都唔容易呀!不過有啲動作場口,當然都有替身幫手,呢日振朗喺網上晒出佢同替身嘅合照,不過最搞笑係替身嘅高度同臉部輪廓,同振朗都有啲距離喎!而振朗就話:「係呀,我都有替身,都幾似樣呀!多謝為我默默付出,武師是其中不可缺少的重要一環。」唔少網民都大讚呢張相好正,演員方紹聰仲話替身同佢好似樣,而姚子羚仲搞笑留言話替身靚仔過張振朗好多。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!