掃呢頁CODE去手機

2019年8月21日 星期三

何廣沛:朱晨麗變生日禮物?何廣沛講到明會擇吉日 __,何廣沛,朱晨麗,

係咪暗示緊啲咩?藝人何廣沛為好兄弟張彥博的演唱會記者會撐場,講到之前被爆與緋聞女友朱晨麗(朱朱)結伴到泰國旅行慶祝31歲慶生,問到是否戀情浮面?他表示 ...


係咪暗示緊啲咩?


藝人何廣沛為好兄弟張彥博的演唱會記者會撐場,講到之前被爆與緋聞女友朱晨麗(朱朱)結伴到泰國旅行慶祝31歲慶生,問到是否戀情浮面?他表示今年生日很開心,正日與李佳芯開工,至於旅行是與一大班朋友組「8月慶生團」到泰國玩。

問到可有與朱朱2人世界?何廣沛笑謂:「有幾十人一齊住,住喺度假屋,大家各自瞓,有啲瞓廳,有啲瞓泳池邊。」講到朱朱自爆沒送他禮物,他笑言要追番先得,因個個朋友都有送。記者笑言係咪想朱朱送自己給你?何廣沛即「嘩嘩聲」謂:「唔敢收,呢個無價嘅,太重禮,搞到我有個畫面好似電影入面綁住絲帶嘅劇情,太誇張喇。(幾時先敢收呢份禮?)唔知呀,要擇個良辰吉日先。」笑問是否已早拆了「禮物」?何廣沛搞笑謂:「未收禮物又點拆,咁有禮物收當然開心,但不知收不收好。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!