掃呢頁CODE去手機

2019年8月9日 星期五

梁敏巧激減廿磅 古佩玲「偷食」唔抹嘴 __,

古佩玲與梁敏巧着三點式示人,大感緊張!
梁敏巧激減廿磅古佩玲「偷食」唔抹嘴候選佳麗梁敏巧(Maggie)與古佩玲(Kelly)孖住受訪,Kelly直言甚少着三點式泳衣,Maggie則指很少在 ...


梁敏巧激減廿磅 古佩玲「偷食」唔抹嘴

候選佳麗梁敏巧(Maggie)與古佩玲(Kelly)孖住受訪,Kelly直言甚少着三點式泳衣,Maggie則指很少在人前穿着三點式,齊聲指非常緊張!問到有否特別Keep Fit?Kelly說:「冇喎!只係少啲消夜,着泳裝最緊要唔好有肚腩。」Maggie則直認正地獄式減肥中,並已有成果:「依家食嘢減咗一半,我初初參選時大約128磅,依家瘦咗20磅,但應該唔會再減落去,希望可以結實啲同有腹肌!今次着完泳裝後可以放鬆一下,都會食炸雞。」

訪問期間,Kelly被發現嘴角有朱古力漬,她自爆曾經「偷食」:「一直冇食過嘢,着泳裝影完相後,喺後台偷食咗啲零食同朱古力。」在旁的Maggie亦笑稱受訪前都有食零食。



梁敏巧
  • 梁敏巧
江雨婷肌膚夠白,但望落骨巉巉。

  • 江雨婷肌膚夠白,但望落骨巉巉。
姚懿芠未算突出,笑容搭夠。

  • 姚懿芠未算突出,笑容搭夠。



鍾意就快D Share啦!