網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月12日 星期一

章尾而(張美儀):撇甩雷頌德!章尾而重新出發:少咗聯絡 __,雷頌德,

章尾而直認同雷頌德聯絡少咗!歌手章尾而(前名:張美儀)到電台接受訪問,講到當年是雷頌德(Mark)帶她出道,今次以新名及染了一頭紅髮再戰樂壇,她坦言是 ...


章尾而直認同雷頌德聯絡少咗!


歌手章尾而(前名:張美儀)到電台接受訪問,講到當年是雷頌德(Mark)帶她出道,今次以新名及染了一頭紅髮再戰樂壇,她坦言是自己向唱片公司要求用新名及形象,想有一個新改變。

問到出道時形象較斯文?她謂:「因為出道時仲讀緊中學,後來同Mark約滿後有諗住去進修,之後遇上呢個監製,大家傾吓傾吓,佢覺得可以邊學邊做,自己都想學做編曲,做音樂後期製作,而呢首歌都係我寫同編曲。」問到可有將歌曲給阿Mark過目?她謂:「上年第一首歌有畀佢聽,佢都有講叫我加油,佢依家去咗英國住,所以聯絡都少咗嘅。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!