掃呢頁CODE去手機

2019年8月13日 星期二

黃子恆:禍不單行!黃子恆飽受病毒纏繞:最接近死亡 __,黃子恆,

黃子恆透露數月前開始,身心均受病毒纏繞!藝人黃子恆去年捲桃色風波導致形象插水,但原來事業受挫之餘,佢嘅健康亦響起警號。佢喺社交網發文,透露月前飽受病魔 ...


黃子恆透露數月前開始,身心均受病毒纏繞!


藝人黃子恆去年捲桃色風波導致形象插水,但原來事業受挫之餘,佢嘅健康亦響起警號。佢喺社交網發文,透露月前飽受病魔困擾,一度出現睡眠呼吸困難,更坦言係有生以來感覺離死亡最近嘅一次:「數月前開始,身心均受病毒纏繞,久治未愈,期間有次睡眠中呼吸困難,不得不打999求助,這是37年來感覺最接近死亡的一次,期(其)後只好開始服用鎮定劑紓緩。」佢續指唔需要富貴榮華,只希望可以身體健康,並表示現時會更注重健康飲食,及保持運動習慣。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!