掃呢頁CODE去手機

2019年8月8日 星期四

張曦雯:張曦雯讚羅仲謙身材好 唔怕楊怡監場 __,張曦雯,楊怡,羅仲謙,

二人將合作新劇,並飾演情侶。藝人張曦雯為無綫新劇《木棘証人》試造型,講到剛從南非拍旅遊節目回來,她表示去了兩星期病足兩星期,因沒料到當地溫差很大,凍得 ...


二人將合作新劇,並飾演情侶。


藝人張曦雯為無綫新劇《木棘証人》試造型,講到剛從南非拍旅遊節目回來,她表示去了兩星期病足兩星期,因沒料到當地溫差很大,凍得很利害,大家都帶不夠衫,因她和羅天宇要到南非的大草原拍動物,凍到兩人邊講對白邊流鼻水。

拍親熱戲唔怕尷尬

至於說到新劇中她飾演律師,她是首次和羅仲謙合作,可擔心他太太楊怡來監場?她即言:「好呀,Sorry,其實我比較期待見阿怡多啲,佢係出色嘅演員,同佢家姐卓娜都拍過兩套劇,佢好好,所以,都好想阿怡多啲嚟探班,多啲交流。」劇中可有和謙仔有親熱戲?她謂:「應該都有,因套劇未去到一半已經講我哋係情侶。(如果阿怡喺現場,拍攝咪好尷尬?)咁相信大家都係演員會好明白嘅。」再問到可會有性感場口?她笑謂:「咁又唔知喎,暫時未睇到有,咁劇情需要都OK,但我點都唔夠阿謙咁好身材。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!