網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月8日 星期四

羅莽:【網外看】羅莽事件簿 強吻男途人最經典 __,羅莽,

羅莽當年強吻男途人哄動一時!65歲羅莽再墮入情網,不如我哋嚟個網外看啦!羅莽演出過唔少劇集及電影而為人熟悉,不過如果要數最令人印象深刻嘅相信係「強吻男 ...


羅莽當年強吻男途人哄動一時!65歲羅莽再墮入情網,不如我哋嚟個網外看羅莽演出過唔少劇集及電影而為人熟悉,不過如果要數最令人印象深刻嘅相信係「強吻男 ...


羅莽當年強吻男途人哄動一時!


65歲羅莽再墮入情網,不如我哋嚟個網外看

羅莽演出過唔少劇集及電影而為人熟悉,不過如果要數最令人印象深刻嘅相信係「強吻男途人」事件!2008年1月,羅莽醉酒當街強吻兩名青年,被捕時情緒失控,拍打救護車車門及拳毆腳踢兩名救護員,最後被綑綁送到醫院,因而惹上官非!

而曾因酒後撞車被罰款嘅佢,2009年再被指於酒樓醉酒鬧事,不過食客當時冇理佢,最後件事冇搞大!

不過習武出身嘅羅莽事業發展不俗,1995年參演《娛樂插班生》時,搽油扮吳剛曾人氣急升,2004年更代替對方演出《慈善星輝仁濟夜》嘅籌款環節。耍功夫更一早耍出國際,年輕時所拍嘅邵氏武打電影例如《金臂童》相當受外國人歡迎,當年已打入美國市場。早年就有電影公司特別為羅莽做咗個專訪,配埋英文字幕。2016年又試過喺當地搞粉絲見面會,畀洋妞圍住咀,粉絲仲要畀30蚊美金先有得同佢影相簽名,又為佢眾籌開拍《金臂童》續集,真係巴閉過荷李活巨星呀!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!