掃呢頁CODE去手機

2019年8月16日 星期五

范冰冰:與范冰冰分手後巨變 李晨暴瘦內幕曝光? __,李晨,范冰冰,

李晨憔悴暴瘦係咁解?大陸女星范冰冰與李晨6月宣布分手,結束4年情!雙方都各自各生活,但日前男方去睇好友張杰演唱會時,「張太」謝娜喺網上公開同李晨合照, ...


李晨憔悴暴瘦係咁解?


大陸女星范冰冰與李晨6月宣布分手,結束4年情!雙方都各自各生活,但日前男方去睇好友張杰演唱會時,「張太」謝娜喺網上公開同李晨合照,網民都被李晨憔悴面容嚇親,原來李晨暴瘦係有原因?

有人喺網上表示,因為兩人被指係假分手,所以令冰冰身邊人唔開心,私下搵咗李晨傾偈,所以李晨行事轉向低調,唔再同冰冰有任何聯絡之外,就連一啲飯局都唔會出席,仲話「他現在還是被人盯着」、「男星有輕微的抑鬱」,所以令李晨受壓狀態唔好,導致日漸消瘦。

有網民表示同情李晨,留言「照片上看,狀態的確不太好」、「感覺男方突然得了什(甚)麼大病般憔悴」,但也有人質疑爆料不實「人家不發這圖片的時候不說他有抑鬱…一發張圖片就各種編造」。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!