掃呢頁CODE去手機

2019年8月22日 星期四

陳庭欣:東非保鏢持槍保護 陳庭欣請食杯麵慰勞 __,陳庭欣,

抵請啦!藝人陳庭欣(Toby)最近前往東非拍攝無綫節目《2億人的世界》,佢尋日喺社交網拍片透露因當地治安問題,拍攝氣氛有點緊張:「依家準備落車拍嘢,不 ...


抵請藝人陳庭欣(Toby)最近前往東非拍攝無綫節目《2億人的世界》,佢尋日喺社交網拍片透露因當地治安問題,拍攝氣氛有點緊張:「依家準備落車拍嘢,不 ...


抵請


藝人陳庭欣(Toby)最近前往東非拍攝無綫節目《2億人的世界》,佢尋日喺社交網拍片透露因當地治安問題,拍攝氣氛有點緊張:「依家準備落車拍嘢,不過氣氛有啲緊張,因為四個保鏢哥哥好嚴肅提醒我哋,落到去要好小心。呢度比較危險,我偷偷地見到保安哥哥有揸槍,冇事嘅,我哋會醒醒目目。」

好多網民都留言叫佢萬事要小心,Toby完成拍攝後亦隨即向大家報平安。

由於當地治安唔太好,Toby同節目組出入都有保鏢保護,而呢位保鏢仲擔當埋飯腳!為咗答謝保鏢哥哥,Toby仲送上港式杯麵,更獲得對方好評。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!