網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月24日 星期六

劉倬琦(前名:劉綽琪):劉倬琦熱爆晒低胸裝:我以前都係咁着 __,劉倬琦,劉綽琪,

劉倬琦大晒低胸裝。已移居美國的藝人劉倬琦,以低胸裝出席電影首映,她解釋說:「天氣咁熱,唔係有咩咁性感,我以前都係咁着㗎啦!」談到近期工作,她透露正籌備 ...


劉倬琦大晒低胸裝。已移居美國的藝人劉倬琦,以低胸裝出席電影首映,她解釋說:「天氣咁熱,唔係有咩咁性感,我以前都係咁着㗎」談到近期工作,她透露正籌備 ...


劉倬琦大晒低胸裝。


已移居美國的藝人劉倬琦,以低胸裝出席電影首映,她解釋說:「天氣咁熱,唔係有咩咁性感,我以前都係咁着㗎」

談到近期工作,她透露正籌備電影中,但最近有人邀她合作一些跟歷史有關的節目:「係關於香港歷史,要做好多資料搜集,係同內地電視台合作,不過依家咁嘅情況,所以就暫停咗。其實我都想做一啲資訊性嘅嘢,想用歷講畀年輕一代知以前係幾艱難,依家係身在福中不知福。同埋想加埋環保議題,依家全球暖化,亞馬遜森林燒咗二十幾日,我哋都要珍惜所擁有,好多嘢得來不易。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!