掃呢頁CODE去手機

2019年8月7日 星期三

林峯:真係同居?林峯七夕深夜餵飽女友 __,林峯,

林峯出手餵飽張馨月!早前林峯傳出已向大陸女友張馨月求婚,雖然兩人未有承認,但愈愛愈高調!今日8月7日係七夕情人節,張馨月凌晨2點就喺社交網晒幸福,上載 ...


林峯出手餵飽張馨月!


早前林峯傳出已向大陸女友張馨月求婚,雖然兩人未有承認,但愈愛愈高調!今日8月7日係七夕情人節,張馨月凌晨2點就喺社交網晒幸福,上載一張港式餐蛋麵及一盒花嘅照片,寫上:「怕我餓着系列,七夕快樂。」仲唔係林峯親自下廚嘅?

而6月1日時,張馨月就晒出用花砌成嘅巨型兔仔,似係林峯求婚所送,有眼利網民就發現佢當時所處嘅地方正係林峯嘅睡房,所以傳出同居,再加上今次呢碗「深宵餐蛋麵」,唔通真係同居?

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!