網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月19日 星期一

夏萍:謝賢悼念夏萍:我同佢係幾好玩嘅 __,夏萍,謝賢,

謝賢到靈堂悼念夏萍。資深演員夏萍今日在萬國殯儀館設靈,多年來曾與甚多明星合作,自然有不少藝人前來悼念,包括謝賢、雪妮與老公唐佳、羅蘭、丁羽、錢小豪、張 ...


謝賢到靈堂悼念夏萍。


資深演員夏萍今日在萬國殯儀館設靈, 多年來曾與甚多明星合作,自然有不少藝人前來悼念,包括謝賢、雪妮與老公唐佳、羅蘭、丁羽、錢小豪、張頴康、黃智賢、麥長青、元秋、阮兆輝、梁健平等。謝賢逗留約半個鐘後離開,他只簡單說了幾句:「入去鞠個躬,大家老友鬼鬼。(拍戲有冇難忘事?)好耐冇拍戲(以前呢?)以前梗係好多時一齊。(覺得佢為人點?)你想我點講?(契仔林家棟話佢好率直。)我同佢係幾好玩嘅。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!