網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月13日 星期二

【遞信同良心無關】金盈疑成新聞部犯眾憎 無立足之地已敗走 __,金盈,

新聞部主播金盈已經離開無綫。
特區政府堅拒接納市民五大訴求,被指是紅媒的無綫,最近出現新聞部逃亡潮,逾三分一前線記者已遞信,當中包括前晚在示威區質問扮示威者警員的張家灝。據知,大台 ...


特區政府堅拒接納市民五大訴求,被指是紅媒的無綫,最近出現新聞部逃亡潮,逾三分一前線記者已遞信,當中包括前晚在示威區質問扮示威者警員的張家灝。據知,大台新聞部現在士氣低落,尤以前線採訪記者為甚,面對親歷採訪時一切所見所聞,但最終未能將真相公諸於世,感到極度失望及憤怒。



不過,除了多位前線記者因為「良心」決定請辭,上月因為不滿網民指摘無綫新聞偏頗,與網民網上「駁火」的金盈,原來亦已經離職。報料人透露:「要重申佢離職同『良心』無關,佢只可以話係敗走,因為全個新聞部都知佢好『紅』,完全冇人理佢,招呼都冇人同佢打。加上佢喺明珠台嘅男友Jeff,因為升唔到職都已經辭咗職,或者佢覺得留喺度都冇意思。」據知,金盈離職本來須按勞工法例,提前一個月通知僱主,但她卻選擇「冇鞋挽屐走」,以未放的假期來代替通知期,即時離開工作崗位,但她是裸辭還是另有去向就沒有人知道。報料人更指:「呢方面真係唔會有人關心!」

現年30歲的金盈,2012年畢業於珠海學院新聞及傳播系。上月14日警方闖入沙田新城市廣場圍捕示威者,金盈在其個人IG與網民舌戰,有網民質疑無綫新聞報道偏頗,作為新聞主播的她,竟留言回應網民說:「如果你有質疑,你可以讀新聞系做記者,了解更多,中立咁將事實報道出嚟,我認為睇一件事要全面,就係要睇多間傳媒嘅報道。」之後金盈被網民留言圍剿,她便把IG的留言功能關閉,最後更把IG轉為私人。

另外,有傳無綫新聞部大部份人都萌去意,只是目前未有去向故「捱住先」,但仍希望在這期間,盡力憑良心做事,做到問心無愧。





------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



新聞部主播金盈已經離開無綫。 金盈比起其他主播,更常在社交網上載相片。 金盈比起其他主播,更常在社交網上載相片。
金盈男朋友Jeff

金盈男朋友Jeff

鍾意就快D Share啦!