網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月27日 星期二

陳自瑤:老公冇影!陳自瑤生日自勉:突破需要勇氣 __,陳自瑤,

加油!!!!藝人陳自瑤(Yoyo)近年同老公王浩信各有各忙,近年更屢傳婚變消息,今日38歲生日嘅佢,連日來都唔見佢喺社交網上載同老公慶生照片,呢日佢上 ...


加油!!!!


藝人陳自瑤(Yoyo)近年同老公王浩信各有各忙,近年更屢傳婚變消息,今日38歲生日嘅佢,連日來都唔見佢喺社交網上載同老公慶生照片,呢日佢上載兩張獨照,見着住白色連身裙嘅佢微露「事業線」,仲拎住鮮花化身街拍模特兒,繼續同網友分享正能量句子,她說:「有些事情你覺得很難,但當你有勇氣跨出第一步的時候,你會發現其實並沒有你想像中那麼難,回頭再看,你會很欣賞自己當初的那份勇氣,然而,你會發現,你再也不是當初的那個你......#突破需要勇氣#突破自己#自我成長#送給自己的禮物#生日快樂」唔少圈中好友連詩雅、朱千雪等亦都送上祝福,但王浩信則未有留言及畀Like。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!