網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月30日 星期五

陳自瑤:溫馨慶生玩踢爆!翠如笑陳自瑤永遠問題多多 __,慶生,陳自瑤,黃翠如,

黃翠如同連詩雅齊齊為陳自瑤慶生!藝人黃翠如、陳自瑤同連詩雅因為拍攝無綫新劇《致所有愛過的人》而成為好友,不時私下約出街gathering!日前係陳自瑤 ...


黃翠如同連詩雅齊齊為陳自瑤慶生!


藝人黃翠如、陳自瑤同連詩雅因為拍攝無綫新劇《致所有愛過的人》而成為好友,不時私下約出街gathering!日前係陳自瑤38歲生日,兩位好姊妹當然要幫佢慶祝,黃翠如就喺社交網同大家開心Share靚相,見到佢哋三個攬埋一舊勁溫馨,而黃翠如同連詩雅仲準備咗個好精美嘅蛋糕,認真有心!另一張相就見到陳自瑤好開心咁對住個蛋糕許願,唔知生日願望同佢之前所講嘅突破有冇關呢?黃翠如留言:「這位美麗又善良,又永遠問題多多,又永遠左思右想的陳自瑤美人,祝你生日快樂❤️健康,幸福,快樂和平安,永遠追隨你❤️」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!