掃呢頁CODE去手機

2019年8月3日 星期六

言承旭:父女戀!言承旭「撻着」細廿年沈月 __,沈月,言承旭,

襯唔襯就見仁見智喇!言承旭與「台灣第一名模」林志玲的一段情,隨着女方嫁給日本型男Akira正式成為歷史,而仲係單身嘅言承旭就將成副心機放喺事業上面。憑 ...


襯唔襯就見仁見智喇!


言承旭與「台灣第一名模」林志玲的一段情,隨着女方嫁給日本型男Akira正式成為歷史,而仲係單身嘅言承旭就將成副心機放喺事業上面。憑《流星花園》走紅嘅佢又再度演出偶像劇《交換吧!運氣》,同大陸藝人沈月合作發展出浪漫愛情故事,沈月仲被網友封為新一代杉菜,兩人被喻為老版道明寺同嫩版杉菜配,但係有好多網友就話佢哋跟本唔襯,皆因42歲的言承旭足足大女方20年,似足父女戀,讓人完全冇辦法想像兩人組CP係咩情況,仲大嘆呢個組合好詭異。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!