掃呢頁CODE去手機

2019年8月4日 星期日

陳琪:名師出高徒 陳琪大女劍擊比賽攞獎 __,陳琪,

叻女!藝人陳琪大女胡芷苓日前到中山參加劍擊訓練,老公胡諾言同埋家人前往支持,期間還參與團體比賽,最終也獲得獎牌,陳琪笑指囡囡今次獲獎純粹靠運氣:「家姐 ...


叻女!


藝人陳琪大女胡芷苓日前到中山參加劍擊訓練,老公胡諾言同埋家人前往支持,期間還參與團體比賽,最終也獲得獎牌,陳琪笑指囡囡今次獲獎純粹靠運氣:「家姐不嬲鍾意呢個運動,但之前學就未跟師傅,後來就透過朋友介紹識咗名師陳偉勁,跟住就開始學重劍,講真今次比賽佢發揮一般,但話晒首次出外比賽,作為家長唔放心,所以決定一家大細上去觀戰,希望之後佢可以多啲時間磨練,會有更好成績。」更指囡囡有幸與教練女兒同場,大讚對方年僅12歲,但身高卻有1米8,非常高大!過往仲喺學界比賽獲得好多獎項,認真威水!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!