掃呢頁CODE去手機

2019年8月10日 星期六

政局不穩 追女計劃叫停 __,

組合E-Kids近年重組,還舉行音樂會。資料圖片
阮民安的幼子阮宥童今年3月才出生,問到若果早知香港情況如此,會否生仔?Tommy謂:「咁有咗佢計番都成年前,當時香港唔係話好好,一定冇𠵱 ...


阮民安的幼子阮宥童今年3月才出生,問到若果早知香港情況如此,會否生仔?Tommy謂:「咁有咗佢計番都成年前,當時香港唔係話好好,一定冇𠵱家咁差,仲會有希望,估唔到呢兩、三個月變成咁,再揀過我會卻步,未必敢再生小朋友,生咗出嚟佢點長大呢?我哋幫唔到佢幾耐,所以我支持年輕人,佢哋努力為未來鋪路,我哋點可能咁自私當睇唔到,中立唔表態。」

不過,Tommy追女計劃就停:「追個女仲驚,警察保護唔到佢,一陣個女無啦啦出去支持吓,又畀人抬起見到底褲,真係會癲㗎!」看到香港政局的變化,Tommy開始為妻兒計劃將來:「我希望搵多啲錢積穀防飢,唔知係咪移民,但會想送仔出去讀書,有諗過學朋友帶囝囝去日本生活,我同太太喺日本好多工作。」

相關新聞:周柏豪清空Ig 白色恐怖




鍾意就快D Share啦!