掃呢頁CODE去手機

2019年8月17日 星期六

張振朗:展昭過招!何家勁執包袱讓位畀張振朗 __,何家勁,張振朗,

好可惜,套劇啱啱完……藝人張振朗最近喺熱播劇集《包青天再起風雲》中,飾演新版「展昭」而大獲好評,就連90年代於《包青天》飾演「展昭」而家喻戶曉嘅男星何 ...


好可惜,套劇啱啱完……


藝人張振朗最近喺熱播劇集《包青天再起風雲》中,飾演新版「展昭」而大獲好評,就連90年代於《包青天》飾演「展昭」而家喻戶曉嘅男星何家勁都有留意,呢日佢就拍片隔空向張振朗送上鼓勵。

張振朗喺社交網晒出短片,片中何家勁笑指張振朗嘅表現好到佢「冇碇企」:「振朗你好,知道你演展昭,勁哥都攞住晒啲行李,準備執包袱啦。加油加油!」而張振朗亦有留言多謝對方:「你是永遠的《展昭》!多謝勁哥。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!