網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月24日 星期六

網民熱話:夏威夷打卡!吳千語晒比堅尼紮辮 __,吳千語,

吳千語去咗夏威夷。自從藝人吳千語同林峯分手回復單身之後,心情並無因此而受影響,反之生活多采多姿,不愁寂寞。而且佢近期更化身KOL首次挑戰拍Vlog,同 ...


吳千語去咗夏威夷。


自從藝人吳千語同林峯分手回復單身之後,心情並無因此而受影響,反之生活多采多姿,不愁寂寞。而且佢近期更化身KOL首次挑戰拍Vlog,同粉絲分享夏威夷之旅。片中見佢同友人到達夏威夷之後,便旅遊達人上身,立即介紹Check in住嘅地方,佢住嗰間別墅係坐落海灘旁邊,一打開玻璃門就可以跳出去游水,真係勁Chill!嚟到充滿陽光與海灘嘅國度,千語都唔執輸,立即換上一身橙色嘅比堅尼泳衣、紮起辮仔,孖住友人衝去外面嘅海灘打卡。

去到第二日,佢就換上一身輕便裝束同好友去咗夏威夷Pillbox hike,嗰度出晒名風景怡人,係打卡聖地,千語仲話嚟到夏威夷,絕對唔可以唔嚟潮聖!之後,佢哋就去到Southern Hawaii,友人仲着埋紫色比堅尼,身材相當吸睛。佢哋邊望住靚景,邊大歎乳酪,千語仲話呢度好靚,叫大家一定要嚟打卡。最後,佢哋仲去咗坐直升機,但原來坐之前係要先量體重,佢仲話臨上機前先知係坐機師旁邊嘅位置,而且直升機無門,坐完堅頭髮亂了!

網民有話兒:

Babybaby:唔止BB靚,連佢朋友都好靚女!

豬油古X樂:我的女神

XX小馬甲:真的太棒了,以後要多發vlog哦

張姑娘00XX1:感覺不做作!很真實!完全沒有擺拍的感覺。太美了啊!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!