掃呢頁CODE去手機

2019年8月7日 星期三

周杰倫:七夕鬥閃日 周杰倫陳法拉公開冧另一半 __,周杰倫,陳法拉,

呢個先係七夕應該要做嘅嘢!今日適逢七夕情人節,好多藝人都乘機喺社交網發表愛的宣言,放閃大晒恩愛!台灣天王周杰倫(周董)一向出名係「愛妻號」,今日當然唔 ...


呢個先係七夕應該要做嘅嘢!


今日適逢七夕情人節,好多藝人都乘機喺社交網發表愛的宣言,放閃大晒恩愛!台灣天王周杰倫(周董)一向出名係「愛妻號」,今日當然唔少得公開冧老婆昆凌,喺社交網上載一張兩公婆遙望夕陽嘅相片,昆凌仲將手搭喺老公膊頭上,十分恩愛!周董仲留言:「祝大家七夕情人節快樂!天天都是情人節! 這時候告白氣球這首歌只屬於你的(唉呦 好肉麻啊)」不過老婆似乎唔太收貨:「這首歌我聽膩了 需要來點新的。」

另一邊廂,榮升人妻不久嘅藝人陳法拉,則分享婚宴上嘅舊照,相中老公Emmanuel Straschnov細心地為佢夾食物,法拉仲代老公創作搞笑對白:「“Don’t eat too much, okay?”(唔好食太多好嗎?)」好多網民都話今日就快「閃到盲」!而單身嘅迪麗熱巴就擺出獨照,仲笑言呢個日子大家唔使理佢。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!