網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月30日 星期五

陳凱琳:享受做全職媽媽 陳凱琳結婚周年老公送驚喜 __,陳凱琳,

陳凱琳冇意復出拍劇。藝人陳凱琳(Grace)今日出席品牌活動,講到日前8月12日是她與老公鄭嘉穎的結婚一周年紀念日,她冧笑指獲贈有特別意思的黃色玫瑰花 ...


陳凱琳冇意復出拍劇。


藝人陳凱琳(Grace)今日出席品牌活動,講到日前8月12日是她與老公鄭嘉穎的結婚一周年紀念日,她冧笑指獲贈有特別意思的黃色玫瑰花做禮物:「佢求婚都係送黃色玫瑰花,估唔到佢會準備驚喜,眨吓眼就一年,嗰日我哋都係湊吓仔、食吓飯,簡單咁過。(冇二人世界?)有,嗰晚食飯係二人世界,8月中有好多嘢要搞,結婚周年、仔仔半歲生日、嘉穎生日,所以都係簡單為主。(唔去旅行慶祝?)都有諗過,但中間有工作。(咁你準備咗咩禮物?)餐飯我請嘅,哈哈!」


Grace大講湊仔經,她指囝囝半歲後開始進食固體食物,親自下廚獲滿足感:「試咗好多唔同嘅食物,囝囝本身唔係好食,依家都肯食。(有開半歲Party?)淨係同屋企人食飯,嘉穎開始投訴我每個月都幫囝囝搞Party慶祝,叫我一歲先再大搞。(你每個月搞得好誇?)我鍾意整甜品,就會整蛋糕,嘉穎會話『唔知整嚟做乜,BB又唔食得』,都變咗我哋食。」續謂享受現時的全職媽媽生活,暫時未有考慮接拍戲劇。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!