掃呢頁CODE去手機

2019年8月23日 星期五

陳浩民:陳浩民戴綠帽:又好看又舒服 __,陳浩民,

咁舒服,就唔好除喇!男人最痛應該都係戴綠帽,剛剛過完結婚8周年的陳浩民就完美示範綠帽係點樣戴先戴得好睇,戴完仲要真心講一句:「謝謝你們,又好看又舒服」 ...


咁舒服,就唔好除喇!


男人最痛應該都係戴綠帽,剛剛過完結婚8周年的陳浩民就完美示範綠帽係點樣戴先戴得好睇,戴完仲要真心講一句:「謝謝你們,又好看又舒服」。唔好誤會,唔係佢老婆蔣麗莎做咗啲對唔住佢嘅事,而佢真係戴上一頂螢光綠嘅綠帽,仲要襯埋綠色衫,呢身打扮造型網友都留言話好看!唔知頂帽係邊個送呢?真係大整蠱喎!

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!