掃呢頁CODE去手機

2019年8月5日 星期一

鄧麗欣:鄧麗欣去旅行晒美腿!網友問怕唔怕王子詐型 __,鄧麗欣,

鄧麗欣晒美腿,怕唔怕王子詐型先?日前喺日本同好姐妹區文詩相聚嘅鄧麗欣,呢輪唔係同阿媽就係同老友去旅行,今日佢喺社交網繼續晒旅行相並留言話:「Holid ...


鄧麗欣晒美腿,怕唔怕王子詐型先?


日前喺日本同好姐妹區文詩相聚嘅鄧麗欣,呢輪唔係同阿媽就係同老友去旅行,今日佢喺社交網繼續晒旅行相並留言話:「Holiday mood」,着住黑色背心同短褲仔嘅佢瞓喺吊床,相片重點當然係一雙白滑長腿,咁吸睛難怪個個搶住畀Like!當然唔少得男友即係「王子」邱勝翊,就連忙住湊仔嘅陳凱琳,都要抽餵奶時間畀Like兼留言:「Enjoy!」有網友搞笑問:「這雙美腿,邱老闆看了會不會管說露那麼多幹嘛?哈哈!」仲有網友封佢為「美腿欣」添!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!