掃呢頁CODE去手機

2019年8月11日 星期日

岑杏賢接花球全日做喊包 __,岑杏賢,

岑杏賢成功接到好姊妹朱千雪的花球,對她來說別具意義。
朱千雪與岑杏賢情同姊妹,岑杏賢在婚禮上接到花球,她昨日回覆傳媒表示好開心:「因為係千雪拋畀我,特別有意義。」她透露千雪結婚當日都有下雨,幸沒有影響婚禮 ...


朱千雪與岑杏賢情同姊妹,岑杏賢在婚禮上接到花球,她昨日回覆傳媒表示好開心:「因為係千雪拋畀我,特別有意義。」她透露千雪結婚當日都有下雨,幸沒有影響婚禮,她說:「好好彩,我哋喺教堂出面影完大合照先落雨,影相時好好太陽。」她還自爆全日做「喊包」,她說:「最感動係見到佢行入教堂,着起婚紗,真係好感動,大家都忍唔住流淚,我係一直陪伴着佢婚禮過程,終於實現。當晚我有份做司儀,睇返之前喺愛爾蘭影嘅婚紗相,又忍唔住喊。」

岑杏賢早前為千雪充當攝影師,到愛爾蘭影婚紗相作結婚禮物,岑杏賢說:「當時都擔心落雨,始終冇太陽啲相冇咁靚,好彩去到每日都出太陽,一對新人都好喜歡我影嘅相。」

採訪:嵐山

相關新聞:【圈中小富婆】上月斥1228萬買樓




鍾意就快D Share啦!