掃呢頁CODE去手機

2019年8月29日 星期四

黃曉明:撇甩老婆囝囝!黃曉明搵趙薇呵番摸酒杯底 __,趙薇,黃曉明,

黃曉明竟然撇甩老婆Angelababy去搵趙薇?現正錄製內地綜藝節目《中餐廳》第三季的黃曉明,近日被網民狠批佢喺節目中有「中年王子病」後,還被發現餐廳 ...


黃曉明竟然撇甩老婆Angelababy去搵趙薇?


現正錄製內地綜藝節目《中餐廳》第三季的黃曉明,近日被網民狠批佢喺節目中有「中年王子病」後,還被發現餐廳Menu錯漏百出,令佢飽受挫折,立即要「執番兩劑」!

而曾經喺《中餐廳》第一、二季任店長嘅趙薇,立即約見好友安慰吓兼且傳授店長秘訣,兩人各自撇甩另一半同仔女,摸酒杯底!趙薇上載咗照片到社交網,佢用咗曉明節目中成日講嘅金句「我不要你覺得,我要我覺得」同佢打氣:「店長辛苦啦,這個暑假好多快樂建立在你的痛苦上吧!好好幹活兒,幹好活兒。我不要你覺得,我要我覺得!加油哦,開心同學相聚一起工作。」

曉明立即回覆:「你明學十級可以畢業了,希望我能提供更多快樂哈哈哈哈,成長的煩惱請聽我的。」​​​網友都留言話「老同學友誼萬歲難能可貴,為兩位店長乾杯!」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!